Известие

Collapse
No announcement yet.

Инсталиране на DRL модул на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    http://cardrl.eu/cardrl.htm ето това
    sigpic

    ALFA ROMEO 156 1.8 TS

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
      кой модул си купи? от габаритите ли се управлява?

      както съм написал по-напред в темата, фаровете на 156 се управляват през реле (късите) и директно дългите. Този шум който чуваш е от релето, което започва да "бръмчи" защото пада захранващото напрежение заради DRL Модула. с други думи от 12V постепенно почва да намалява до 1-2V през релето и то започва да се затваря "бръмчейки"

      какво трябва да се направи:

      -разглабяш цялата дясна част на таблото над жабката
      -точно зад мястото където се намира пасажерския еърбег (има десетина винта), но отзад гледано има 2 релета (по спомен едното е черно а другото кафяво)
      -това кафявото е въпросното реле за фаровете което трябва да го "прескочиш"
      и тук има няколко варианат, но аз го направих много лесно с още едно реле, което се управлява от габаритите (за това те питах твоя модул от габаритите ли се управлява)
      Преди около седмица вързахме на моята 156 ДРЛ модул към дългите, който се упраявлява от габаритите. Съответно се появи въпросното бръмчене в релето на светлините над жабката след което изключих модула, за да не се скапе нещо. Вариантът на заобикалянето на релето на светлините с друго реле ми се струва най-удачен след като изчетох цялата тема и в тази връзка бих те помолил да изпратиш някаква схема на изпълнението както и какво реле би било подходящо за случая.
      Alfa 156 2,4 JTD '99

      Comment


      • #78
        аз използвах реле, което се продава в магазините за авточасти за свързване на допълнителни фарове за мъгла.

        може да използваш и друго, свалено от някоя кола за управление на фаровете или парното (с четири крака)

        трудната част е само да разглобиш жабката, защото всички кабели и релета са под нея. Трябва да прокараш един кабел който е от габаритите, аз лично взех такъв от контактния ключ (мисля че беше сив)

        схемата е проста, ще се опитам да я начертая по-късно, но идеята е когато включиш габаритте на колата, те през това реле да възстановяват работата на другото реле което пуска фаровете. Използва се че DRL модула не работи когато са включени габарити и не подава напрежение към дългите светлини.
        Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
        Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
        Lancia Ypsilon '02

        Comment


        • #79
          Здравейте колеги,

          Един въпрос към тези, които са правили схемата със заобикаляне на релето над жабката. Трябва ли да се заобиколи само кафявото реле над жабката? Че с майстора от недоглеждане заобиколихме другото реле /черно/ и нещо не се получиха перфектно нещата. Резултата е, че като при работещ модул с нисък интензитет 20-30% всичко е ОК, но още има фонов шум над жабката, явно защото не сме прескочили кафявото реле, при 40-50 % интензитет модула пали за мое учудване и късите заедно с дългите??? Та смятам да възстановим веригата на черното реле и да заобиколим кафявото или според вас и двете релета трябва да се заобиколят, за да се палят само дългите при всякакъв интензитет на модула.
          Alfa 156 2,4 JTD '99

          Comment


          • #80
            само кафявото
            Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
            Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
            Lancia Ypsilon '02

            Comment


            • #81
              Разгеле, днеска с майстора горигирахме схемата с релетата и вече имам безупречни дневни светлини. Кабела, на който се прави байпас поне при мен, за да се шунтира кафявото реле за дългите е син. Прилагам и схема за операцията като за основа ползвам схема постната по рано в тази таема, ако някой реши да прави същата интервенция.
              Attached Files
              Alfa 156 2,4 JTD '99

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Zeppelinist Покажи съобщение
                Разгеле, днеска с майстора горигирахме схемата с релетата и вече имам безупречни дневни светлини. Кабела, на който се прави байпас поне при мен, за да се шунтира кафявото реле за дългите е син. Прилагам и схема за операцията като за основа ползвам схема постната по рано в тази таема, ако някой реши да прави същата интервенция.

                браво на вас. Както казах и преди няма нищо сложно, само дето релето е на е..но място . със здраве да си я караш колата
                Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                Lancia Ypsilon '02

                Comment


                • #83
                  Здравейте колеги,
                  След като на няколко пъти се разминах с глоба за забравени фарове и аз реших да се снабдя с въпросния модул за дългите светлини. За сега съм се спрял на този:
                  http://olx.bg/drl--moduli-i12601081 (ако не е подходящ, моля да предложите някакъв друг)
                  В обявата има и снимка на самата инсталация. Изчетох цялата тема от самото начало и до колкото успях да разбера (токовете ми са пълна мъгла) трябва да се сложи допълнително реле за да се разделят дългите светлини и до там. Някой който вече си е монтирал подобен модул (като колегите KirilSol и Zeppelinist) може ли да постне схемата на свързване на DRL модула и нужното реле. Най-вече ме интересува къде се свързват кабелите за дългите светлини, пускат ли се отделни кабели до крушките или се използва инсталацията на автомобила. С една дума ако може да наложите схемата от обявата върху схемата с релето мисля, че ще се справя с монтажа.

                  Благодаря ви предварително.
                  Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
                  ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

                  Comment


                  • #84
                    Ето схемата на свързане на допълнителното реле и DRL модула:



                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #85
                      Инсталиране на DRL модул

                      Здрасти колега,
                      Модулът, който инсталирах е същия като този от твоя линк. Колегата Ecotonic е постнал точната схема на свързване - взимаш мултицет и мериш, за да си сигурем с връзкиите на всички кабели под волана, маса може да хванеш на една щипка под волана, хващаш сигнал с кабел пак от габарита, който да ти управлява допълнителното реле,(аз ползвах Ваго клеми за всички връзки), прекарваш го зад таблото, търсиш кафявато реле над жабката и прекъсваш веригата с новото реле както е по схемата. При изллючени светлини ще имаш дневни към дългите с интензитет както си го нагласиш (25% е напълно достатъчно). Щом включиш от габарит нагоре вече имаш стандарно възстановената верига респ. нормални светлини. За да се получи всичко без особени дертове ползвай задължително мултицет, за да мериш кое къде свързваш и прекъсваш. Според мен поствянето на този модул е доста полезна добавка към една 156, че рефлекторите около късите нагарят сериозно при непрекъсната експлоатация особено в жегите. Това е описано по моите скромни токаджийски познания. Успех с инсталацията и да се пуфалиш след монтажа.
                      Alfa 156 2,4 JTD '99

                      Comment


                      • #86
                        предполагам , че при 147 е същото като при 156!?
                        хубаво решение за нашите коли!!!
                        sigpic АР 147 1.9 JTD

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от i 147 Покажи съобщение
                          предполагам , че при 147 е същото като при 156!?
                          хубаво решение за нашите коли!!!
                          При 147 е по-лесно да се монтира този модул, защото там къси и дълги светлини са на отделни релета и не се налага слагането на допълнително реле, както при 156.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #88
                            Здравейте колеги,
                            аз да попитам този модул /няколко поста по горе с линка и схемичката/ ако бъде монтиран на 147-ца 1.6 120к.с. 2001г. ще може ли да се ползва присветването на дългите тъйкато те вече са включени на 20 % примерно ?

                            Замислям се за покупка на тази джаджа, но ми се иска да си запазя присветването с дълги. На всеки се случва да дава път на пешеходци примерно или каквато ситуация се сетите ...

                            Ако колегите с вече инсталирали DRL не ги затруднява може да проверят и изкажат менение дали си върши работа светлинния сигнал при вкллючени дълги с DRL.

                            Благодаря предварително !

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от istorm Покажи съобщение
                              Здравейте колеги,
                              аз да попитам този модул /няколко поста по горе с линка и схемичката/ ако бъде монтиран на 147-ца 1.6 120к.с. 2001г. ще може ли да се ползва присветването на дългите тъйкато те вече са включени на 20 % примерно ?

                              Замислям се за покупка на тази джаджа, но ми се иска да си запазя присветването с дълги. На всеки се случва да дава път на пешеходци примерно или каквато ситуация се сетите ...

                              Ако колегите с вече инсталирали DRL не ги затруднява може да проверят и изкажат менение дали си върши работа светлинния сигнал при вкллючени дълги с DRL.

                              Благодаря предварително !
                              Дискутираният DRL модул по никакъв начин не пречи на която и да е функция, която я е имало преди монтажа му. В т. ч и на светлинния клаксон.

                              Когато дългите светят с понижена мощност като дневни светлини и се подаде команда за светлинен клаксон, те светват със 100% от мощността си. Когато се прекрати командата "светлинен клаксон" те продължават да светят с понижена мощност.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #90
                                Много добре, вече съвсем спокойно си го поръчах модула! Много полезни както винаги.

                                Comment

                                Working...
                                X