http://cardrl.eu/cardrl.htm ето това
Известие
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на DRL модул на 156
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщениекой модул си купи? от габаритите ли се управлява?
както съм написал по-напред в темата, фаровете на 156 се управляват през реле (късите) и директно дългите. Този шум който чуваш е от релето, което започва да "бръмчи" защото пада захранващото напрежение заради DRL Модула. с други думи от 12V постепенно почва да намалява до 1-2V през релето и то започва да се затваря "бръмчейки"
какво трябва да се направи:
-разглабяш цялата дясна част на таблото над жабката
-точно зад мястото където се намира пасажерския еърбег (има десетина винта), но отзад гледано има 2 релета (по спомен едното е черно а другото кафяво)
-това кафявото е въпросното реле за фаровете което трябва да го "прескочиш"
и тук има няколко варианат, но аз го направих много лесно с още едно реле, което се управлява от габаритите (за това те питах твоя модул от габаритите ли се управлява)
Comment
-
аз използвах реле, което се продава в магазините за авточасти за свързване на допълнителни фарове за мъгла.
може да използваш и друго, свалено от някоя кола за управление на фаровете или парното (с четири крака)
трудната част е само да разглобиш жабката, защото всички кабели и релета са под нея. Трябва да прокараш един кабел който е от габаритите, аз лично взех такъв от контактния ключ (мисля че беше сив)
схемата е проста, ще се опитам да я начертая по-късно, но идеята е когато включиш габаритте на колата, те през това реле да възстановяват работата на другото реле което пуска фаровете. Използва се че DRL модула не работи когато са включени габарити и не подава напрежение към дългите светлини.Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
Lancia Ypsilon '02
Comment
-
Здравейте колеги,
Един въпрос към тези, които са правили схемата със заобикаляне на релето над жабката. Трябва ли да се заобиколи само кафявото реле над жабката? Че с майстора от недоглеждане заобиколихме другото реле /черно/ и нещо не се получиха перфектно нещата. Резултата е, че като при работещ модул с нисък интензитет 20-30% всичко е ОК, но още има фонов шум над жабката, явно защото не сме прескочили кафявото реле, при 40-50 % интензитет модула пали за мое учудване и късите заедно с дългите??? Та смятам да възстановим веригата на черното реле и да заобиколим кафявото или според вас и двете релета трябва да се заобиколят, за да се палят само дългите при всякакъв интензитет на модула.
Comment
-
Разгеле, днеска с майстора горигирахме схемата с релетата и вече имам безупречни дневни светлини. Кабела, на който се прави байпас поне при мен, за да се шунтира кафявото реле за дългите е син. Прилагам и схема за операцията като за основа ползвам схема постната по рано в тази таема, ако някой реши да прави същата интервенция.Attached Files
Comment
-
Първоначално публикувано от Zeppelinist Покажи съобщениеРазгеле, днеска с майстора горигирахме схемата с релетата и вече имам безупречни дневни светлини. Кабела, на който се прави байпас поне при мен, за да се шунтира кафявото реле за дългите е син. Прилагам и схема за операцията като за основа ползвам схема постната по рано в тази таема, ако някой реши да прави същата интервенция.
браво на вас. Както казах и преди няма нищо сложно, само дето релето е на е..но място . със здраве да си я караш колатаAprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
Lancia Ypsilon '02
Comment
-
Здравейте колеги,
След като на няколко пъти се разминах с глоба за забравени фарове и аз реших да се снабдя с въпросния модул за дългите светлини. За сега съм се спрял на този:
http://olx.bg/drl--moduli-i12601081 (ако не е подходящ, моля да предложите някакъв друг)
В обявата има и снимка на самата инсталация. Изчетох цялата тема от самото начало и до колкото успях да разбера (токовете ми са пълна мъгла) трябва да се сложи допълнително реле за да се разделят дългите светлини и до там. Някой който вече си е монтирал подобен модул (като колегите KirilSol и Zeppelinist) може ли да постне схемата на свързване на DRL модула и нужното реле. Най-вече ме интересува къде се свързват кабелите за дългите светлини, пускат ли се отделни кабели до крушките или се използва инсталацията на автомобила. С една дума ако може да наложите схемата от обявата върху схемата с релето мисля, че ще се справя с монтажа.
Благодаря ви предварително.Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.
Comment
-
Инсталиране на DRL модул
Здрасти колега,
Модулът, който инсталирах е същия като този от твоя линк. Колегата Ecotonic е постнал точната схема на свързване - взимаш мултицет и мериш, за да си сигурем с връзкиите на всички кабели под волана, маса може да хванеш на една щипка под волана, хващаш сигнал с кабел пак от габарита, който да ти управлява допълнителното реле,(аз ползвах Ваго клеми за всички връзки), прекарваш го зад таблото, търсиш кафявато реле над жабката и прекъсваш веригата с новото реле както е по схемата. При изллючени светлини ще имаш дневни към дългите с интензитет както си го нагласиш (25% е напълно достатъчно). Щом включиш от габарит нагоре вече имаш стандарно възстановената верига респ. нормални светлини. За да се получи всичко без особени дертове ползвай задължително мултицет, за да мериш кое къде свързваш и прекъсваш. Според мен поствянето на този модул е доста полезна добавка към една 156, че рефлекторите около късите нагарят сериозно при непрекъсната експлоатация особено в жегите. Това е описано по моите скромни токаджийски познания. Успех с инсталацията и да се пуфалиш след монтажа.
Comment
-
Първоначално публикувано от i 147 Покажи съобщениепредполагам , че при 147 е същото като при 156!?
хубаво решение за нашите коли!!!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Здравейте колеги,
аз да попитам този модул /няколко поста по горе с линка и схемичката/ ако бъде монтиран на 147-ца 1.6 120к.с. 2001г. ще може ли да се ползва присветването на дългите тъйкато те вече са включени на 20 % примерно ?
Замислям се за покупка на тази джаджа, но ми се иска да си запазя присветването с дълги. На всеки се случва да дава път на пешеходци примерно или каквато ситуация се сетите ...
Ако колегите с вече инсталирали DRL не ги затруднява може да проверят и изкажат менение дали си върши работа светлинния сигнал при вкллючени дълги с DRL.
Благодаря предварително !
Comment
-
Първоначално публикувано от istorm Покажи съобщениеЗдравейте колеги,
аз да попитам този модул /няколко поста по горе с линка и схемичката/ ако бъде монтиран на 147-ца 1.6 120к.с. 2001г. ще може ли да се ползва присветването на дългите тъйкато те вече са включени на 20 % примерно ?
Замислям се за покупка на тази джаджа, но ми се иска да си запазя присветването с дълги. На всеки се случва да дава път на пешеходци примерно или каквато ситуация се сетите ...
Ако колегите с вече инсталирали DRL не ги затруднява може да проверят и изкажат менение дали си върши работа светлинния сигнал при вкллючени дълги с DRL.
Благодаря предварително !
Когато дългите светят с понижена мощност като дневни светлини и се подаде команда за светлинен клаксон, те светват със 100% от мощността си. Когато се прекрати командата "светлинен клаксон" те продължават да светят с понижена мощност.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment